digitalagency00

  • ۰
  • ۰

تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می کند؟
اگر در تبلیغات اینستاگرام تازه وارد هستید ، باید قبل از رفتن به سایر جزئیات ، نحوه کار آن را بیاموزید. محتوایی که برای آن هزینه می کنید در استوری های اینستاگرام یا اخبار کاربران ظاهر می شود.

جیک گاردنر ، متخصص سفارشی نوشته شده در سرویس نوشتن تکالیف ، توضیح می دهد که تبلیغات یک مزیت دارند ، اما هدف نهایی بازاریابی در اینستاگرام این است که محتوای تبلیغاتی طبیعی جلوه کند تا سرزده: "این باید کاملاً متناسب باشد و مانند هر ارگانیک دیگر باشد. پست. "

تبلیغات

با این حال ، کاربران با توجه می توانند تبلیغات را در اینستاگرام به سادگی با خواندن علامت "حمایت شده" در زیر نام رسمی حساب تشخیص دهند. علاوه بر این ، تبلیغات با فراخوان عمل (CTA) همراه است مانند:

ثبت نام
با خرید اکنون 20٪ پس انداز کنید
بلیط های خود را تهیه کنید
بیشتر بدانید
شما می توانید از چهار نوع اصلی تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اول از همه ، تبلیغات عکس سنتی وجود دارد که با دکمه CTA دنبال می شوند. دوم ، شما تبلیغات ویدیویی دارید که می توانند تا یک دقیقه ادامه داشته باشند. سوم ، استوری هایی در اینستاگرام وجود دارد که تمام صفحه می شوند و پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

سرانجام ، می توانید از تبلیغات چرخ فلک برای تبلیغ همزمان بسیاری از محصولات استفاده کنید. هر یک از این گزینه ها مزایا و معایب خود را دارد ، بنابراین شما می توانید قالب مناسب را انتخاب کرده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

تبلیغات

یکی دیگر از جزئیات مهم که باید یاد بگیرید نحوه شروع تبلیغات در اینستاگرام است. شما می توانید این کار را به سه روش مختلف انجام دهید:

برنامه اینستاگرام: با استفاده از برنامه رسمی اینستاگرام ، می توانید پست موجود را حمایت مالی کنید و بلافاصله نظارت بر تأثیر آن بر مخاطبان هدف را شروع کنید.
Ad Manager: اگر قبلاً از Facebook Ads استفاده می کنید ، می دانید که این ابزار چگونه کار می کند. ابزار Ad Manager به شما امکان می دهد از بین سه نوع گروه مخاطب - ضروری ، شخصی و مانند آن - یکی را انتخاب کنید.
شریک اینستاگرام: اگر می خواهید شخص ثالثی از طرف شما تبلیغاتی را نمایش دهد ، در صورت تمایل از راه حل شریک اینستاگرام استفاده کنید.
آمار و آمار تبلیغات اینستاگرام
اکنون که اصول تبلیغات در اینستاگرام را می دانید ، سرانجام می توانیم در مورد قیمت شروع کمپین های تبلیغاتی در این بستر بحث کنیم.

نکته ای که باید در اینجا در مورد آن روشن باشیم این است که شما نمی توانید هزینه تبلیغات در اینستاگرام را از قبل زیاد محاسبه کنید زیرا این امر به آنچه می خواهید و رسیدن به اهدافی بستگی دارد بستگی دارد. به عبارت دیگر ، ما فقط می توانیم براساس مطالعات بازار مقادیر متوسط ​​را تشخیص دهیم.

براساس گزارش ، متوسط ​​هزینه هر برداشت (CPM) حدود 6 دلار است ، در حالی که هزینه معمول هر کلیک (CPC) از 0.56 تا 0.72 دلار است. البته ، قیمت ها از طرقی به جای دیگر به شدت متفاوت است ، اما عوامل بسیاری دیگری نیز وجود دارد که بر بودجه کلی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما تأثیر می گذارد.

اگرچه به نظر بسیار مبهم و مشکوک است ، اما اجازه ندهید اولین برداشت شما را ناامید کند. در اینجا سایر دلایل استفاده شما از تبلیغات اینستاگرام ذکر شده است:

میانگین میزان تعامل اینستاگرام 1.6٪ است که 17 برابر بیشتر از پست های فیس بوک و 33 برابر بیشتر از توییت ها است.
تقریباً 75٪ از نوجوانان آمریکایی می گویند اینستاگرام بهترین راه برای تماس مارک ها با آن محصولات یا تبلیغات جدید است.
پس از دیدن محصول یا خدمات در اینستاگرام ، 79٪ از کاربران اطلاعات بیشتری را درخواست می کنند ، 37٪ از فروشگاه خرده فروشی بازدید می کنند و 46٪ از آنها خرید می کنند.
عواملی که قیمت تبلیغات در اینستاگرام را تعیین می کنند
همانطور که قبلاً ذکر شد ، عوامل مختلفی در قیمت نهایی تبلیغات اینستاگرام شما تأثیرگذار است. برای محاسبه هزینه ها و یافتن ترکیبی متناسب با اهداف تجاری و بودجه ، باید هر پارامتر را تجزیه و تحلیل کنید. در اینجا عوامل کلیدی برای بررسی وجود دارد:

میزان پیشنهاد و بودجه: هزینه تبلیغات در اینستاگرام تا حد زیادی به مبلغ پیشنهاد و بودجه بستگی دارد. به عنوان مثال ، مبلغ پیشنهاد شما می تواند تا 3 دلار در هر کلیک و بودجه شما به 1200 دلار برسد. این بدان معنی است که شما می خواهید تبلیغ شما 400 بار کلیک شود.
امتیاز مرتبط بودن: اگر تبلیغ شما بسیار به مخاطبان مورد نظر شما مرتبط است ، می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و در نهایت هزینه کمتری برای کمپین شما بپردازد. اما اگر کاربران از تبلیغات شما غفلت کرده یا پنهان کنند ، برای نتایج فرعی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.
میزان تخمینی عملکرد: اینستاگرام احتمال اقدام کاربران را بر اساس محتوای تبلیغات شما به طور خودکار محاسبه می کند. در صورت مرتبط بودن محتوا ، قیمت هر کلیک یا برداشت کاهش می یابد.
رقبا: به یاد داشته باشید که شما در جهان اینستاگرام تنها نیستید. مارک های دیگر برای همان گروه می جنگند 

target ، که گاهی اوقات می تواند هزینه هر کمپین را افزایش دهد. وضعیت به ویژه در مناطق بسیار رقابتی مانند B2B ، مد و قانون متشنج است.
رویدادهای فصلی و تعطیلات: تقریباً هر مشاغل در تلاش است تا در ایام تعطیلات یا رویدادهای مهم به مشتری برسد ، بنابراین قیمت های تبلیغات در این دوره کشیده می شود.
روزهای هفته: نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید این است که روزهای مختلف هفته به بودجه های مختلف تبلیغاتی نیاز دارند. به عنوان مثال ، کاربران در روز سه شنبه بسیار فعال تر از یکشنبه هستند و این واقعا تأثیر زیادی بر قیمت دارد.
جنسیت: خانمها بیشتر در اینستاگرام مشغول هستند ، به این معنی که هدف قرار دادن زنان معمولاً بیشتر از مردان است.
چگونه هزینه های تبلیغات در اینستاگرام را کاهش دهیم؟
بازاریابان باتجربه می دانند چگونه هزینه های تبلیغات اینستاگرام را به حداقل برسانند. با استفاده از این مکانیزم ها می توانید از همین روش استقبال کرده و بودجه های تبلیغاتی را کاهش دهید:

پیشنهادات خودکار: درصورتیکه از میانگین قیمتهای کشور خود اطلاع ندارید ، باید از پیشنهادات خودکار برای یافتن تعادل مناسب بین سرمایه گذاریها و پس اندازها استفاده کنید.
بسیار دقیق هدف بگیرید: اگر مخاطبان خود را دقیقاً هدف قرار دهید ، ضررهای بودجه را برطرف کرده و سود کلی کمپین های خود را افزایش می دهید.
تعیین اهداف: هنگام تعیین اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام ، می توانید کپی های بهتری ایجاد کنید و بر اساس آن اقدام مورد نظر را هدایت کنید.
بهبود صفحات فرود: تبلیغات اینستاگرام کاربران را به وب سایت هدایت می کند ، بنابراین مطمئن شوید که صفحات فرود خود را بهتر بهبود می بخشید و از بازدیدکنندگان با محتوای مربوطه استقبال می کنید.

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • مریم احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی