digitalagency00

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محتوای متنی

Content conceptContent AssignmentCentent - این چیست؟ انواع محتوا واحد متن کمبود خطاهای دستوری و سبک اطلاعاتی انواع محتوای متنی سیستم های مدیریت اطلاعات آنلاین
اصطلاح محتوا به معنای قسمت متنی محتوای صفحات وب است ، یعنی. بار اصلی اطلاعات را به دوش می کشد. با این حال ، این دیدگاه کاملاً درست نیست.

مفهوم محتوا
تقریباً تمام اطلاعات منتشر شده در وب سایت معنی دار است. این تعریف شامل محتوای متنی ، فیلم ، عکس و نقاشی ، ضبط صدا است. انواع تبلیغات و کنترل. در نتیجه ، مفهوم محتوا تعریف بسیار گسترده ای دارد.

تصویر

اکنون محتوای آن چیست؟ ساده ترین پاسخ برای این سوال پر کردن مکان است. و سپس جدایی انواع و اقسام مختلف وجود دارد.

تبلیغات

تخصیص محتوا
آموزنده این نوع شامل محتوایی است که برای کاربر مفید است. به عنوان مثال ، توضیحات محصول ، اخبار ، بررسی های مختلف ، اطلاعات موضوعی. این نما تقریباً محتوای اصلی هر سایت است. وفاداری کاربر به یک منبع و محبوبیت آن به کیفیت و سودمندی آن بستگی دارد. محتوای تجاری یا فروش. این شامل هرگونه تبلیغات ، پیام تبلیغاتی ، تخفیف و همچنین فروش متنی است. و وقتی چنین محتوایی بیشتر محتوای سایت ها را اشغال می کند خیلی خوب نیست. با این حال ، هدف برخی از سازندگان این است که هرچه سریعتر سود حاصل از پروژه خود را به حداکثر برسانند. در نتیجه ، منبعی با انبوهی از تبلیغات سرزده ، پنجره های بازشو و مقالات تبلیغاتی بی فایده به دست آمد که خوانندگان به سختی می توانند آنها را پیدا کنند. سرگرم کننده اینها تصاویر ، داستان های خنده دار ، جوک ها ، کنجکاوی ها هستند - همه چیزهایی که بازدید کنندگان را سرگرم می کند توجه ها را به خود جلب می کنند. آموزش محتوای عالی که به آنها امکان جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش "سودمندی" منابع را می دهد. اما تدریس مطالب را با موضوعات درسی مانند جبر یا هندسه اشتباه نگیرید. این شامل برنامه های کمکی مانند کلاسهای استاد ، دستورالعمل های گام به گام ، دستورالعمل های ویدیویی و غیره است.
ترکیب هماهنگ همه این مطالب باعث می شود سایت مفید ، آموزنده و محبوب بین کاربران اینترنتی باشد.

تبلیغات

مطالب - این چیست؟ انواع محتوا
با توجه به انواع بازدیدها در سایت ، می توان مطالب را به استاتیک و پویا تقسیم کرد.

تصویر

این یک قسمت ثابت از پر کردن سایت ها است که فقط می تواند مدیر منابع را تغییر دهد. به عنوان مثال ، محتوای متنی یک صفحه. پویا همچنین به آن محتوای کاربر گفته می شود ، به عنوان مثال ، انجمن ها ، نظرات ، بررسی ها. مزیت قابل توجه چنین محتواهایی توانایی دریافت بازخورد از کاربران و توانائی آنها برای پر کردن منابع به طور مستقل است. البته در این حالت اعتدال لازم است. محتوای پویای صفحه همچنین شامل بلوک های اطلاعاتی است که محتوای آنها بسته به داده های خارجی متفاوت است. به عنوان مثال ، تبلیغاتی که محتوای آن به درخواست کاربر قبلاً وارد شده بستگی دارد.
پر کردن محتوای با کیفیت اساس ایجاد هر سایتی است. این امر منجر به موقعیت منبع در موتورهای جستجو و همچنین محبوبیت آن نزد کاربران می شود. برای خوب بودن ، محتوا باید با چندین عملکرد مطابقت داشته باشد.

تبلیغات

تصویر
گاهی اوقات می توانید نام "محتوا در PS" را پیدا کنید. PS مخفف مرورگر است ، به عنوان مثال "Yandex" یا هر مورد دیگر. بنابراین ، محتوای موتورهای جستجو - هر اطلاعاتی است که توسط موتورهای جستجو صادر می شود.

منحصر به فرد بودن متن
مهمترین ویژگی که محتوا باید برای مکان داشته باشد خاص بودن آن است. اول از همه ، این به محتوای متنی صفحه اشاره دارد و بدان معنی است که نباید هیچ متن تکراری در اینترنت وجود داشته باشد. منحصر به فرد بودن محتوای سایت نه تنها توسط کاربران اینترنت ، بلکه توسط موتورهای جستجو نیز مورد استقبال قرار می گیرد. استفاده از اطلاعات کپی شده از منابع دیگر تأثیر منفی در رتبه بندی سایت و در نتیجه ، در موقعیت انتشار موتورهای جستجو دارد.

تبلیغات

اطمینان حاصل کنید که هر متن برای منحصر به فرد بودن کاملاً ساده است. خدمات بسیاری برای این کار وجود دارد - به عنوان مثال ، "ETKST ضد سرقت ادبی" یا "Advego Plagiatus".

عدم خطاهای دستور زبان و سبک
اول ، وجود هرگونه خطا در متن به هیچ وجه آن را به تصویر نمی کشد. علاوه بر این واقعیت که کاربران به سادگی چنین متنی را نخوانند ، برداشت از منبع خود بسیار منفی باقی خواهد ماند. دوم ، ربات های موتور جستجو مدتهاست که می توانند کیفیت متن را تعیین کنند و وجود خطاها بر موقعیت سایت تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ، احمقانه است که به فکر استفاده از محتوای بی کیفیت باشید که برای سایت مفید باشد.

تصویر

مواردی وجود دارد که نویسندگان در جستجوی منحصر به فرد بودن ، جملات را عمداً با جابجایی کلمات یا بی پروا با استفاده از مترادف تحریف می کنند. در نتیجه ، متنی وجود دارد که از نظر برنامه بی نظیر است ، از نظر بازدیدکنندگان کاملاً ناخوانا و تحریف شده است.

تبلیغات

اطلاعاتی
عدم وجود اصطلاحاً "آب" در متون. همه با نمونه هایی از مطالب روبرو شدند که در آنها چیزهای زیادی نوشته شده است ، بدون اشتباه ، شاید حتی با زبان خوب ، اما درباره هیچ چیز. این اتفاق زمانی می افتد که نویسنده نیاز به نوشتن متن مشخصی داشته باشد یا ممکن است بخواهد ، اما دانش او از این موضوع برای یک حس دو کافی است.

جملات تنبل

عدم تمایل برای پر کردن خلا the دانش وی و همچنین تمایل به انجام سریع همه کارها ، او را به نوشتن متن های خالی سوق می دهد. نتیجه تاریکی کامل است ، پس از خواندن اینکه فرد مطمئناً آنچه را که به دنبالش بود پیدا نمی کند. و مطمئناً ، مدت طولانی در این منبع دوام نخواهد آورد.

انواع محتوای متن
تصویر

همبستگی متن منحصر به فردی که نویسنده بر اساس دانش و تجربه یا ارتباط خود با افراد دیگر نوشته است. تجدیدنظر در مورد آن نیز متنی منحصر به فرد است ، اما اساس ایجاد آن اطلاعاتی است که از چندین منبع گرفته شده و توسط نویسنده به قول خودش رونویسی شده است. افرادی که در مدرسه تحصیل می کردند چندین بار مشغول کپی برداری بودند. اصل ارائه همان است - با حفظ معنی آن را با کلمات خود بنویسید. متن سئو این نوشتن یا بازنویسی مجدد است ، موتور جستجو بهینه شده و حاوی کلمات کلیدی است. با هجی درست ، کوئری های جستجو به صورت ارگانیک در متن وارد می شوند و معنای آن را خراب نمی کنند. به سرقت ادبی گاهی کپی چسب گفته می شود. این شامل کپی کردن اطلاعات از منابع مختلف در سایت است. در عین حال ، متن اصلاً تغییر نمی کند یا حداقل اصلاح می شود. به عنوان مثال ، تغییر نام شرکت ، آدرس ، اطلاعات شخصی و غیره
سیستم های مدیریت اطلاعات مکان
یا مخفف CMS است. این سیستم ها مدیریت محتوای عملی و آسان را فراهم می کنند ، یعنی صفحات جدیدی را به صفحات وب اضافه می کنند و صفحات موجود را ویرایش می کنند.

  • مریم احمدی
  • ۰
  • ۰

اجاره بیلبورد

 

حتی در صورت حذف تبلیغات ، سازه های بیلبورد در خیابان ها یا پشت بام ساختمان ها دست نخورده هستند ، حتی در برخی از آنها شماره تماس با شماره برای تبلیغ مجدد وجود دارد. همان تصویر از امینبازار پایتخت از طریق میرپور تا پوران پالتان از طریق شاهبگ. اکثر بیلبوردها پارچه های پاره شده تبلیغاتی و سازه های آهنی دست نخورده دارند. با این حال ، سعید خوکون ، شهردار شرکت داکای جنوبی گفت که حذف تابلوهای تبلیغاتی زمان بیشتری می برد.
بیلبوردهای تبلیغاتی
بیلبورد تبلیغاتی
جاده ها ، کوچه ها و بام ساختمان ها با حدود 6000 بیلبورد غیرقانونی پوشانده شده است. این دو شرکت شهری از آگوست گذشته کم کم تبلیغات بیلبوردهای غیرقانونی را بیرون کشیدند. شهردار داکا شمالی خواستار همکاری ما با ارتش ، نیروی دریایی ، هواپیمایی کشوری ، نیروی هوایی ، راه آهن ، RAJUK ، جاده ها و بزرگراه ها خواهیم بود. شهردار سعید خوکون با اشاره به اینکه اولتیماتوم حذف بیلبوردهای سرمایه در تاریخ 30 ژوئن منقضی شده بود ، گفت که شرکت شهری بیلبوردهای تبلیغاتی را به تنهایی حذف می کند زیرا هیچ شرکت در زمان بستن بیلبوردهای تبلیغاتی خود را حذف نکرده است.

در شب 10 نوامبر ، مقامات DCC (شمال) که مشغول برداشتن بیلبوردهای تبلیغاتی در منطقه گلشن بودند ، گفتند که آنها به میدان رفته اند زیرا هیچ تابلوی تبلیغاتی به غیر از خانه وجود نخواهد داشت. با این حال ، شهر تابلوهای تبلیغاتی بدون تبلیغات در پشت بام خانه ها اکنون داکا است.

شرکت شهری می گوید تابلوهای تبلیغاتی غیرقانونی در پشت بام خانه ها یا خیابان ها جرم قابل مجازاتی است. ابتدا جریمه ای در نظر گرفته می شود ، زندان برای عدم پرداخت خواهد بود. علاوه بر این ، اگر گوش ندهید هنوز هم می توانید به زندان بروید. آنها همچنین گفتند که اگر به درخواست شهرداران گوش ندهند ، در مورد حاردر تصمیم خواهند گرفت. و شهرداران گفتند ، داکا تا 31 دسامبر 2015 شهری بدون تابلو خواهد بود. و داکا جدید در اولین روز ژانویه سال جاری در دسترس خواهد بود. اما او شن است. از 10 تا 20 ژانویه ، بیلبوردهای تبلیغاتی بدون تبلیغات در خانه های جاده های مختلف اصلی پایتخت تزئین می شوند. در برخی موارد بیلبوردهای خطرناک شکسته شده است. با این حال صاحبخانه آن را از پشت بام بر نداشتند. دو بیلبورد در خانه Shefayet ساکن Gabfali. او وقتی س askedال شد که چرا هنوز این سازه پایین نیامده است ، خندید. وی گفت: تبلیغات مطابق با سفارش حذف شده است. اما ساختار باید شکسته شود. من نمی دانم. اگر بشکنم ، می شکنم. اما اگر تصمیم برگشت خورده است ، منتظر بمانید. پول زیادیه.
ساختار بیلبورد علی رغم حذف آگهی همچنان سالم است
ساختار بیلبورد علی رغم حذف آگهی همچنان سالم است
کمیته ای متشکل از نمایندگانی از DNCC ، BUET ، انستیتوی مهندسان و دیگران برای مرتب سازی شهر با حذف بیلبوردهای شرکت شهری تشکیل شده است.

بیلبوردهای زیادی در Kakrail ، Naya Paltan ، Puran Paltan و Fakirapul وجود دارد. که در آن تبلیغات نیز تزئین می شوند. در این صورت نوعی سردرگمی در عدم اطلاع مردم از موارد قانونی و غیرقانونی وجود دارد. شهریار در ملک اجداد خود در منطقه Motijheel آپارتمان کوچکی ساخته و با اجاره بیلبورد روی سقف خود درآمد اضافی کسب کرده است. وی گفت: "من نمی دانم چرا مال من غیرقانونی است." و اگر چنین است ، چرا یک بار مجاز به ساخت آن بودیم؟ ما به یک تجارت عادت کرده ایم. سپس دشوار است که اینگونه متوقف شود.

سعید خووکون ، شهردار شرکت داکا به بنگالی تریبون گفت که این در واقع یکی از بسیاری از آثار است. آگهی منتقل شد ، برای حذف ساختار باید دوباره رانندگی کنید. او از او یادآوری کرد که به او یادآوری کرد که مدتی طول خواهد کشید ، اما به تدریج هیچ ساختاری نیز وجود نخواهد داشت. وی همچنین با بیان اینکه کسانی که ابتدا برکنار خواهند شد کار عاقلانه ای انجام خواهند داد ، افزود: اگر موردی وجود داشته باشد ، مشکل بزرگتر خواهد بود. او به دنبال همکاری همه بود.

 
  • مریم احمدی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می کند؟
اگر در تبلیغات اینستاگرام تازه وارد هستید ، باید قبل از رفتن به سایر جزئیات ، نحوه کار آن را بیاموزید. محتوایی که برای آن هزینه می کنید در استوری های اینستاگرام یا اخبار کاربران ظاهر می شود.

جیک گاردنر ، متخصص سفارشی نوشته شده در سرویس نوشتن تکالیف ، توضیح می دهد که تبلیغات یک مزیت دارند ، اما هدف نهایی بازاریابی در اینستاگرام این است که محتوای تبلیغاتی طبیعی جلوه کند تا سرزده: "این باید کاملاً متناسب باشد و مانند هر ارگانیک دیگر باشد. پست. "

تبلیغات

با این حال ، کاربران با توجه می توانند تبلیغات را در اینستاگرام به سادگی با خواندن علامت "حمایت شده" در زیر نام رسمی حساب تشخیص دهند. علاوه بر این ، تبلیغات با فراخوان عمل (CTA) همراه است مانند:

ثبت نام
با خرید اکنون 20٪ پس انداز کنید
بلیط های خود را تهیه کنید
بیشتر بدانید
شما می توانید از چهار نوع اصلی تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اول از همه ، تبلیغات عکس سنتی وجود دارد که با دکمه CTA دنبال می شوند. دوم ، شما تبلیغات ویدیویی دارید که می توانند تا یک دقیقه ادامه داشته باشند. سوم ، استوری هایی در اینستاگرام وجود دارد که تمام صفحه می شوند و پس از 24 ساعت ناپدید می شوند.

سرانجام ، می توانید از تبلیغات چرخ فلک برای تبلیغ همزمان بسیاری از محصولات استفاده کنید. هر یک از این گزینه ها مزایا و معایب خود را دارد ، بنابراین شما می توانید قالب مناسب را انتخاب کرده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

تبلیغات

یکی دیگر از جزئیات مهم که باید یاد بگیرید نحوه شروع تبلیغات در اینستاگرام است. شما می توانید این کار را به سه روش مختلف انجام دهید:

برنامه اینستاگرام: با استفاده از برنامه رسمی اینستاگرام ، می توانید پست موجود را حمایت مالی کنید و بلافاصله نظارت بر تأثیر آن بر مخاطبان هدف را شروع کنید.
Ad Manager: اگر قبلاً از Facebook Ads استفاده می کنید ، می دانید که این ابزار چگونه کار می کند. ابزار Ad Manager به شما امکان می دهد از بین سه نوع گروه مخاطب - ضروری ، شخصی و مانند آن - یکی را انتخاب کنید.
شریک اینستاگرام: اگر می خواهید شخص ثالثی از طرف شما تبلیغاتی را نمایش دهد ، در صورت تمایل از راه حل شریک اینستاگرام استفاده کنید.
آمار و آمار تبلیغات اینستاگرام
اکنون که اصول تبلیغات در اینستاگرام را می دانید ، سرانجام می توانیم در مورد قیمت شروع کمپین های تبلیغاتی در این بستر بحث کنیم.

نکته ای که باید در اینجا در مورد آن روشن باشیم این است که شما نمی توانید هزینه تبلیغات در اینستاگرام را از قبل زیاد محاسبه کنید زیرا این امر به آنچه می خواهید و رسیدن به اهدافی بستگی دارد بستگی دارد. به عبارت دیگر ، ما فقط می توانیم براساس مطالعات بازار مقادیر متوسط ​​را تشخیص دهیم.

براساس گزارش ، متوسط ​​هزینه هر برداشت (CPM) حدود 6 دلار است ، در حالی که هزینه معمول هر کلیک (CPC) از 0.56 تا 0.72 دلار است. البته ، قیمت ها از طرقی به جای دیگر به شدت متفاوت است ، اما عوامل بسیاری دیگری نیز وجود دارد که بر بودجه کلی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما تأثیر می گذارد.

اگرچه به نظر بسیار مبهم و مشکوک است ، اما اجازه ندهید اولین برداشت شما را ناامید کند. در اینجا سایر دلایل استفاده شما از تبلیغات اینستاگرام ذکر شده است:

میانگین میزان تعامل اینستاگرام 1.6٪ است که 17 برابر بیشتر از پست های فیس بوک و 33 برابر بیشتر از توییت ها است.
تقریباً 75٪ از نوجوانان آمریکایی می گویند اینستاگرام بهترین راه برای تماس مارک ها با آن محصولات یا تبلیغات جدید است.
پس از دیدن محصول یا خدمات در اینستاگرام ، 79٪ از کاربران اطلاعات بیشتری را درخواست می کنند ، 37٪ از فروشگاه خرده فروشی بازدید می کنند و 46٪ از آنها خرید می کنند.
عواملی که قیمت تبلیغات در اینستاگرام را تعیین می کنند
همانطور که قبلاً ذکر شد ، عوامل مختلفی در قیمت نهایی تبلیغات اینستاگرام شما تأثیرگذار است. برای محاسبه هزینه ها و یافتن ترکیبی متناسب با اهداف تجاری و بودجه ، باید هر پارامتر را تجزیه و تحلیل کنید. در اینجا عوامل کلیدی برای بررسی وجود دارد:

میزان پیشنهاد و بودجه: هزینه تبلیغات در اینستاگرام تا حد زیادی به مبلغ پیشنهاد و بودجه بستگی دارد. به عنوان مثال ، مبلغ پیشنهاد شما می تواند تا 3 دلار در هر کلیک و بودجه شما به 1200 دلار برسد. این بدان معنی است که شما می خواهید تبلیغ شما 400 بار کلیک شود.
امتیاز مرتبط بودن: اگر تبلیغ شما بسیار به مخاطبان مورد نظر شما مرتبط است ، می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و در نهایت هزینه کمتری برای کمپین شما بپردازد. اما اگر کاربران از تبلیغات شما غفلت کرده یا پنهان کنند ، برای نتایج فرعی هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.
میزان تخمینی عملکرد: اینستاگرام احتمال اقدام کاربران را بر اساس محتوای تبلیغات شما به طور خودکار محاسبه می کند. در صورت مرتبط بودن محتوا ، قیمت هر کلیک یا برداشت کاهش می یابد.
رقبا: به یاد داشته باشید که شما در جهان اینستاگرام تنها نیستید. مارک های دیگر برای همان گروه می جنگند 

target ، که گاهی اوقات می تواند هزینه هر کمپین را افزایش دهد. وضعیت به ویژه در مناطق بسیار رقابتی مانند B2B ، مد و قانون متشنج است.
رویدادهای فصلی و تعطیلات: تقریباً هر مشاغل در تلاش است تا در ایام تعطیلات یا رویدادهای مهم به مشتری برسد ، بنابراین قیمت های تبلیغات در این دوره کشیده می شود.
روزهای هفته: نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید این است که روزهای مختلف هفته به بودجه های مختلف تبلیغاتی نیاز دارند. به عنوان مثال ، کاربران در روز سه شنبه بسیار فعال تر از یکشنبه هستند و این واقعا تأثیر زیادی بر قیمت دارد.
جنسیت: خانمها بیشتر در اینستاگرام مشغول هستند ، به این معنی که هدف قرار دادن زنان معمولاً بیشتر از مردان است.
چگونه هزینه های تبلیغات در اینستاگرام را کاهش دهیم؟
بازاریابان باتجربه می دانند چگونه هزینه های تبلیغات اینستاگرام را به حداقل برسانند. با استفاده از این مکانیزم ها می توانید از همین روش استقبال کرده و بودجه های تبلیغاتی را کاهش دهید:

پیشنهادات خودکار: درصورتیکه از میانگین قیمتهای کشور خود اطلاع ندارید ، باید از پیشنهادات خودکار برای یافتن تعادل مناسب بین سرمایه گذاریها و پس اندازها استفاده کنید.
بسیار دقیق هدف بگیرید: اگر مخاطبان خود را دقیقاً هدف قرار دهید ، ضررهای بودجه را برطرف کرده و سود کلی کمپین های خود را افزایش می دهید.
تعیین اهداف: هنگام تعیین اهداف تبلیغاتی در اینستاگرام ، می توانید کپی های بهتری ایجاد کنید و بر اساس آن اقدام مورد نظر را هدایت کنید.
بهبود صفحات فرود: تبلیغات اینستاگرام کاربران را به وب سایت هدایت می کند ، بنابراین مطمئن شوید که صفحات فرود خود را بهتر بهبود می بخشید و از بازدیدکنندگان با محتوای مربوطه استقبال می کنید.

  • مریم احمدی
  • ۰
  • ۰

محتوا سهم قابل توجهی در هر کمپین بازاریابی دارد و برای به دست آوردن چشم انداز شما ، باید همه کارها را انجام دهید تا گرسنگی آنها از هر نوع محتوایی برطرف شود. ابزار بصری در حال تبدیل شدن به یک ابزار اصلی در رفع این گرسنگی است. ما با حدود 15 سال تجربه در زمینه ویدیو و حدود 5 سال در زمینه تبلیغ ویدیوها و وب سایت ها در موتورهای جستجو ، بسته های بازاریابی محتوای ویدئویی خود را برای هر یک از مراحل اصلی قیف فروش ایجاد کرده ایم.

یک استراتژی ویدیویی متناسب با نیازها و بودجه. ما چندین بسته ویدیویی متناسب با تمام مراحل قیف فروش آماده کرده ایم. برای ما مهم است که روشن کنیم که ما قیمت های ویژه ای برای مشاغل کوچک و مستقل و مربیان داریم ، بنابراین اگر شما در یکی از این گروه ها هستید ، توصیه می کنیم فقط با ما تماس بگیرید و برنامه ریزی کنید که برای شما مناسب تر باشد ، در صورت تماس با ما تماس بگیرید شما ماندید بنابراین این چگونه کار می کند:

ابتدا در مورد بسته تبلیغات ویدیویی ما مطالعه کنید تا بفهمید چه چیزی شامل آن می شود اکنون بسته های ویدیویی را مرور کنید و مناسب ترین مورد را پیدا خواهید کرد. هر بسته ویدیویی این گزینه را دارد که یک بسته تبلیغاتی سفارشی اضافه کند. برای تعیین یک جلسه مجازی با ما تماس بگیرید ، جایی که ما در آنجا کسب و کار شما را مطالعه خواهیم کرد ، دقیقاً نحوه کار ما را نشان خواهیم داد و بسته به نیازهای بازاریابی خود را در بسته ویدیو تنظیم می کنیم.

پس از تأیید استراتژی ویدیوی ما ، از یک سری فیلم های متناسب با مخاطبان خود لذت ببرید و استراتژی بازاریابی. همانطور که گفته شد ، شما می توانید هر بسته ویدئویی را با بسته تبلیغاتی YouTube یا تبلیغ تبلیغاتی یا هر دو ارتقا دهید. همه بسته های ویدئویی شامل تحقیق کامل مقدماتی کلمات ، به منظور درک محتوای جستجو شده در زمینه شما ، قبل از بیرون رفتن برای فیلمبرداری است. بسته تبلیغاتی محتوای ویدئوئی چه بسته بسته تبلیغاتی ارگانیک در YouTube و Google دریافت می کنید؟

یک جلسه مشاوره ساعت به دو ساعت به منظور برنامه ریزی استراتژی مناسب برای شرکت تنظیم استراتژی با بودجه و اهداف کارزار. افتتاحیه ، مارک تجاری ، نگهداری و بهینه سازی کانال YouTube شرکت که شامل عناوین عنوان ، کادرهای توضیحات ، استفاده از کلمات کلیدی برای تبلیغات ، طراحی بنر اصلی و عکس نمایه و هر آنچه در واقع برای کمک به موتورهای جستجو در درک کانال مورد نیاز است.

جذب آرم تجاری در همه ویدیوها اتصال کانال به حساب Google Ads ، در صورت وجود. فیلم ها را از جمله بهینه سازی ، بررسی کیفیت و مدیریت تنظیمات ویدیو در کانال بارگذاری کنید. تصاویر کوچک را در هر ویدئویی ایجاد و بارگذاری کنید ، زیرا در پایان ، اگر تصویر کوچک و عنوان کسانی نیستند که برای یک کلیک احتیاج دارند ، آنها فیلم های شما را مشاهده نخواهند کرد و YouTube شما را تبلیغ نمی کند.

فیلم ها را در سیستم عامل های مربوطه توزیع کنید. تبلیغات اساسی YouTube برای ایجاد افزایش اولیه حمایت مالی می کند. استفاده از کارت های اطلاعات - صفحه انتهایی برای ارزیابی زمان مشاهده کانال ایجاد لیست های پخش مناسب رونویسی و اجرای زیرنویس های YouTube برای هر ویدیو مشاوره و دستورالعمل های اجرای ویدیو در صفحه فرود ، برای بهینه سازی حداکثر صفحه و اسکن بهتر از ویدیو توسط موتورهای جستجو کانال و تأثیرات آن بر روی سایت به منظور بهبود عملکرد و درک عمیق تر مخاطب از جمله گزارش ها با توصیه هایی برای اقدامات بعدی. جراحی به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات عملکرد پس از 3 ماه کار ارائه می شود. در حال ویرایش یک ویدیوی پیش پرده برای یک کانال متشکل از محتوای فیلمبرداری شده (با پرداخت هزینه اضافی) و چند شگفتی دیگر. بسته های ویدیویی برای هر مرحله از قیف فروش بسته ویدیویی آگاهی هدف از فیلم های مرحله آگاهی این است که به مشتری احتمالی درمورد مشکلاتی که با او روبرو می شود پاسخ دهید و به او آموزش دهید که چگونه با این مشکلات کنار بیاید.

بسته تولید شامل چه مواردی است؟

فیلم تصویری 3 - به طول 1.5 دقیقه - یک فیلم تصویری کوتاه که موج سوار را به تجارت ، کارمندان و چشم انداز شرکت معرفی می کند. این ویدئو شامل مصاحبه با نماینده شرکت است که همراه با تصاویر مرتبط است. داستان موفقیت - مصاحبه با مشتری و نماینده شرکت که با هم در مورد یک داستان موفقیت خاص می گویند ، شرکت به آن افتخار می کند. بگذارید دهان به دهان بیشتر کار کند. 3 فیلم آموزشی - فیلم های کوتاه آموزشی که شامل یک مجری از شرکت است که با دوربین صحبت می کند ، همراه با عناوین سبک. به مشتری بالقوه کمک کنید تا مشکلاتی را که باید با آن کنار بیاید حل کند و او بارها و بارها به شما پاسخ خواهد داد. چه چیزی برای بسته تولید دریافت می کنید؟

جلسه ای حداکثر یک ساعته برای درک نیازهای کسب و کار و فیلم ها تحقیق واژه ای جامع که به ما کمک می کند قبل از اینکه برای فیلمبرداری پس از توافق درباره محتوای برنامه ریزی روز فیلمبرداری از جمله فیلمبرداری فیلم نامه و متن یک روز فیلمبرداری در یک مکان عکاسی با فرمت 4K ویرایش ویدئو که شامل جلوه های ویژه ، عناوین سبک و موسیقی با حق چاپ کامل است یک جلسه اصلاح در هر ویدئو با توجه به نظرات مشتری.

ویدئوی نمونه برای افزایش آگاهی بسته ویدیویی برای مرحله علاقه: فیلم های آموزشی فیلم های آموزشی به مشتری بالقوه اثبات می کند که شما در این صنعت متخصص هستید ، که به شما در ایجاد توانایی در حل مشکلات مشتری کمک می کند. بسته تولید شامل چه مواردی است؟ 10 فیلم آموزشی - از جمله یک مجری از شرکت که با دوربین صحبت می کند ، همراه با عناوین سبک. این فیلم ها را می توان در وبلاگ سایت ، شبکه های اجتماعی و حتی به صورت یک سری ایمیل به اشتراک گذاشت. چه چیزی برای بسته تولید دریافت می کنید؟

جلسه ای حداکثر یک ساعته برای درک نیازهای کسب و کار و فیلم ها تحقیق واژه ای جامع که به ما کمک می کند قبل از اینکه برای فیلمبرداری بیرون برویم پس از توافق در مورد برنامه ریزی محتوای روز فیلمبرداری از جمله فیلمبرداری فیلم نامه و متن یک روز فیلمبرداری در یک مکان عکاسی با فرمت 4K ویرایش ویدئو که شامل جلوه های ویژه ، عناوین سبک و موسیقی با حق چاپ کامل است یک جلسه اصلاح در هر ویدئو با توجه به نظرات مشتری. بسته ویدیویی برای مرحله تبدیل: فیلم های محصول محتوای بصری برای ارائه یک محصول جدید بسته ویدیویی برای تمام مراحل فروش این بسته برای تولید فیلم های بازاریابی برای تمام مراحل فروش طراحی شده است ، بنابراین شما می توانید در هر مرحله به مشتریان بالقوه خود برسید . منحصر به فرد این بسته این است که علاوه بر کلمه تحقیق ارائه شده در بقیه بسته ها ، در این بسته ، ما نیز با یک استراتژی ویدیویی کامل از شما مراقبت می کنیم.

 

  • مریم احمدی