digitalagency00

  • ۰
  • ۰

محتوای متنی

Content conceptContent AssignmentCentent - این چیست؟ انواع محتوا واحد متن کمبود خطاهای دستوری و سبک اطلاعاتی انواع محتوای متنی سیستم های مدیریت اطلاعات آنلاین
اصطلاح محتوا به معنای قسمت متنی محتوای صفحات وب است ، یعنی. بار اصلی اطلاعات را به دوش می کشد. با این حال ، این دیدگاه کاملاً درست نیست.

مفهوم محتوا
تقریباً تمام اطلاعات منتشر شده در وب سایت معنی دار است. این تعریف شامل محتوای متنی ، فیلم ، عکس و نقاشی ، ضبط صدا است. انواع تبلیغات و کنترل. در نتیجه ، مفهوم محتوا تعریف بسیار گسترده ای دارد.

تصویر

اکنون محتوای آن چیست؟ ساده ترین پاسخ برای این سوال پر کردن مکان است. و سپس جدایی انواع و اقسام مختلف وجود دارد.

تبلیغات

تخصیص محتوا
آموزنده این نوع شامل محتوایی است که برای کاربر مفید است. به عنوان مثال ، توضیحات محصول ، اخبار ، بررسی های مختلف ، اطلاعات موضوعی. این نما تقریباً محتوای اصلی هر سایت است. وفاداری کاربر به یک منبع و محبوبیت آن به کیفیت و سودمندی آن بستگی دارد. محتوای تجاری یا فروش. این شامل هرگونه تبلیغات ، پیام تبلیغاتی ، تخفیف و همچنین فروش متنی است. و وقتی چنین محتوایی بیشتر محتوای سایت ها را اشغال می کند خیلی خوب نیست. با این حال ، هدف برخی از سازندگان این است که هرچه سریعتر سود حاصل از پروژه خود را به حداکثر برسانند. در نتیجه ، منبعی با انبوهی از تبلیغات سرزده ، پنجره های بازشو و مقالات تبلیغاتی بی فایده به دست آمد که خوانندگان به سختی می توانند آنها را پیدا کنند. سرگرم کننده اینها تصاویر ، داستان های خنده دار ، جوک ها ، کنجکاوی ها هستند - همه چیزهایی که بازدید کنندگان را سرگرم می کند توجه ها را به خود جلب می کنند. آموزش محتوای عالی که به آنها امکان جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش "سودمندی" منابع را می دهد. اما تدریس مطالب را با موضوعات درسی مانند جبر یا هندسه اشتباه نگیرید. این شامل برنامه های کمکی مانند کلاسهای استاد ، دستورالعمل های گام به گام ، دستورالعمل های ویدیویی و غیره است.
ترکیب هماهنگ همه این مطالب باعث می شود سایت مفید ، آموزنده و محبوب بین کاربران اینترنتی باشد.

تبلیغات

مطالب - این چیست؟ انواع محتوا
با توجه به انواع بازدیدها در سایت ، می توان مطالب را به استاتیک و پویا تقسیم کرد.

تصویر

این یک قسمت ثابت از پر کردن سایت ها است که فقط می تواند مدیر منابع را تغییر دهد. به عنوان مثال ، محتوای متنی یک صفحه. پویا همچنین به آن محتوای کاربر گفته می شود ، به عنوان مثال ، انجمن ها ، نظرات ، بررسی ها. مزیت قابل توجه چنین محتواهایی توانایی دریافت بازخورد از کاربران و توانائی آنها برای پر کردن منابع به طور مستقل است. البته در این حالت اعتدال لازم است. محتوای پویای صفحه همچنین شامل بلوک های اطلاعاتی است که محتوای آنها بسته به داده های خارجی متفاوت است. به عنوان مثال ، تبلیغاتی که محتوای آن به درخواست کاربر قبلاً وارد شده بستگی دارد.
پر کردن محتوای با کیفیت اساس ایجاد هر سایتی است. این امر منجر به موقعیت منبع در موتورهای جستجو و همچنین محبوبیت آن نزد کاربران می شود. برای خوب بودن ، محتوا باید با چندین عملکرد مطابقت داشته باشد.

تبلیغات

تصویر
گاهی اوقات می توانید نام "محتوا در PS" را پیدا کنید. PS مخفف مرورگر است ، به عنوان مثال "Yandex" یا هر مورد دیگر. بنابراین ، محتوای موتورهای جستجو - هر اطلاعاتی است که توسط موتورهای جستجو صادر می شود.

منحصر به فرد بودن متن
مهمترین ویژگی که محتوا باید برای مکان داشته باشد خاص بودن آن است. اول از همه ، این به محتوای متنی صفحه اشاره دارد و بدان معنی است که نباید هیچ متن تکراری در اینترنت وجود داشته باشد. منحصر به فرد بودن محتوای سایت نه تنها توسط کاربران اینترنت ، بلکه توسط موتورهای جستجو نیز مورد استقبال قرار می گیرد. استفاده از اطلاعات کپی شده از منابع دیگر تأثیر منفی در رتبه بندی سایت و در نتیجه ، در موقعیت انتشار موتورهای جستجو دارد.

تبلیغات

اطمینان حاصل کنید که هر متن برای منحصر به فرد بودن کاملاً ساده است. خدمات بسیاری برای این کار وجود دارد - به عنوان مثال ، "ETKST ضد سرقت ادبی" یا "Advego Plagiatus".

عدم خطاهای دستور زبان و سبک
اول ، وجود هرگونه خطا در متن به هیچ وجه آن را به تصویر نمی کشد. علاوه بر این واقعیت که کاربران به سادگی چنین متنی را نخوانند ، برداشت از منبع خود بسیار منفی باقی خواهد ماند. دوم ، ربات های موتور جستجو مدتهاست که می توانند کیفیت متن را تعیین کنند و وجود خطاها بر موقعیت سایت تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ، احمقانه است که به فکر استفاده از محتوای بی کیفیت باشید که برای سایت مفید باشد.

تصویر

مواردی وجود دارد که نویسندگان در جستجوی منحصر به فرد بودن ، جملات را عمداً با جابجایی کلمات یا بی پروا با استفاده از مترادف تحریف می کنند. در نتیجه ، متنی وجود دارد که از نظر برنامه بی نظیر است ، از نظر بازدیدکنندگان کاملاً ناخوانا و تحریف شده است.

تبلیغات

اطلاعاتی
عدم وجود اصطلاحاً "آب" در متون. همه با نمونه هایی از مطالب روبرو شدند که در آنها چیزهای زیادی نوشته شده است ، بدون اشتباه ، شاید حتی با زبان خوب ، اما درباره هیچ چیز. این اتفاق زمانی می افتد که نویسنده نیاز به نوشتن متن مشخصی داشته باشد یا ممکن است بخواهد ، اما دانش او از این موضوع برای یک حس دو کافی است.

جملات تنبل

عدم تمایل برای پر کردن خلا the دانش وی و همچنین تمایل به انجام سریع همه کارها ، او را به نوشتن متن های خالی سوق می دهد. نتیجه تاریکی کامل است ، پس از خواندن اینکه فرد مطمئناً آنچه را که به دنبالش بود پیدا نمی کند. و مطمئناً ، مدت طولانی در این منبع دوام نخواهد آورد.

انواع محتوای متن
تصویر

همبستگی متن منحصر به فردی که نویسنده بر اساس دانش و تجربه یا ارتباط خود با افراد دیگر نوشته است. تجدیدنظر در مورد آن نیز متنی منحصر به فرد است ، اما اساس ایجاد آن اطلاعاتی است که از چندین منبع گرفته شده و توسط نویسنده به قول خودش رونویسی شده است. افرادی که در مدرسه تحصیل می کردند چندین بار مشغول کپی برداری بودند. اصل ارائه همان است - با حفظ معنی آن را با کلمات خود بنویسید. متن سئو این نوشتن یا بازنویسی مجدد است ، موتور جستجو بهینه شده و حاوی کلمات کلیدی است. با هجی درست ، کوئری های جستجو به صورت ارگانیک در متن وارد می شوند و معنای آن را خراب نمی کنند. به سرقت ادبی گاهی کپی چسب گفته می شود. این شامل کپی کردن اطلاعات از منابع مختلف در سایت است. در عین حال ، متن اصلاً تغییر نمی کند یا حداقل اصلاح می شود. به عنوان مثال ، تغییر نام شرکت ، آدرس ، اطلاعات شخصی و غیره
سیستم های مدیریت اطلاعات مکان
یا مخفف CMS است. این سیستم ها مدیریت محتوای عملی و آسان را فراهم می کنند ، یعنی صفحات جدیدی را به صفحات وب اضافه می کنند و صفحات موجود را ویرایش می کنند.

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • مریم احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی