digitalagency00

  • ۰
  • ۰

شما این عادت را دارید که از طریق آژانس خود یا مستقیماً برنامه های تبلیغاتی ، بنرها و سایر خریدهای کلمات کلیدی خود را برنامه ریزی کنید. و حتی اگر آن را انکار کنید ، گاهی اوقات کمپین تبلیغاتی 4 * 3 خود را در Google و Facebook تطبیق داده یا رد کرده اید. اما آیا شما انواع مختلف تبلیغات آنلاین را که در دسترس شما است می شناسید؟ در این مقاله ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در Reunion به بررسی مناسب ترین راه حل های امروز بپردازید.

از طریق گوگل
الف) خرید کلمات کلیدی / پیوندهای حامی
 

برای شروع ، بیایید Google AdWords ، بستر تبلیغاتی Google را معرفی کنیم. خرید کلمات کلیدی تحت AdWords مربوط به تبلیغات مختلفی است که در هنگام جستجوی Google نشان داده می شود.

شما آن پیوندهای معروف را می شناسید که در بالای صفحه نتایج یا بعضی اوقات در سمت راست ظاهر می شوند. این پیوندهای تجاری به طور کلی توسط یک یادداشت مشخص "Advert" قابل شناسایی هستند:

نوع تبلیغ google

آیا شما یک آژانس مسافرتی در Reunion هستید که اقامت در سیشل را ارائه می دهد؟ تصور کنید که برای هر کاربر اینترنتی که "آژانس مسافرتی سیچل reunion" را تایپ می کند ، پیوندی با حمایت مالی ظاهر می شود و مستقیماً به صفحه رزرو شما اشاره می کند تا این کاربر اینترنت را به یک چشم انداز تبدیل کند. این "تاکتیکی" باقی می ماند اما بسیار مفید است ، نه؟

یادداشت سردبیر: برای هر جستجوی شامل یک کلمه کلیدی خاص ، یک حراج به طور خودکار بین تمام تبلیغ کنندگان این کلمه کلیدی خاص فعال می شود و بهترین (بسته به حداکثر قیمت سرمایه گذاری شده توسط تبلیغ کننده و نمره کیفیت آن که توسط Google تعیین شده است) برنده خواهد شد. پس از آن تبلیغ کننده برنده مشاهده می کند لینک حمایت شده خود در موقعیت اول ظاهر می شود. مراقب باشید ، بسته به بخش ، قیمت ها می توانند به سرعت افزایش پیدا کنند!

 

ب) نمایشگر

این نوع تبلیغات آنلاین است که بیشتر اوقات از آن استفاده می کنید. آنها به صورت نمایش در سایت های شریک Google ظاهر می شوند.

علاوه بر این ، این صفحه نمایش 13 درصد در سال 2019 با نرخ 24 درصد از سهم بازار (659 میلیون یورو) افزایش دارد.

هنگام صحبت در مورد تبلیغات آنلاین ، اصطلاح "نمایش" اغلب ذکر می شود. ترجمه دقیق فرانسوی آن "ارسال" است که فضای تبلیغاتی در اینترنت است. این شامل عناصر بصری ، گرافیکی یا ویدئویی: بنر ، ویدئو ، GIF و غیره است.

توجه داشته باشید که صفحه نمایش با افزایش قدرت "برنامه ریزی" به شدت مشخص می شود. اون چیه؟ تبلیغات برنامه ای ، خرید فضای تبلیغاتی به صورت خودکار است.

در سه ماهه اول سال 2019 ، برنامه نویسی برای اولین بار در تاریخ (282 میلیون نفر) نیمی از درآمد نمایشگر را نشان می دهد که 21 درصد نسبت به سال 2018 افزایش دارد. این بیشتر به دلیل افزایش نمایشگر تلفن همراه است (برنامه ریزی با 71 درصد) + 30٪ و نمایش فیلم (با برنامه 67٪) 23٪ + (منبع).

نمایش برنامه ای همچنان در حال رشد است ، به طوری که در بازار نمایشگر به یک قاعده تبدیل می شود.
 

تبلیغات نمایشی شما به 2 روش پخش می شود:

1. بسته به محتوا ، زمینه و موضوع در یک سایت ظاهر می شود. موتور جستجو مطابق با آگهی شما صفحات محتوای شرکای خود را جستجو می کند و درباره توزیع در سایت های مربوطه تصمیم می گیرد. به این متناوب یا پیوند متنی گفته می شود.


2. شما قبلاً با تعیین معیارهای هدف گذاری ، سایتهایی را که می خواهید در آنها ظاهر شوند ، هدف قرار داده اید.

 
وب سایت هایی نیز وجود دارند که خودشان فضای تبلیغاتی خود را به بازار عرضه می کنند. سپس باید مستقیماً در تماس باشید یا آژانس کاری را که از همه چیز برای شما مراقبت می کند ، استفاده کنید. از نظر نوع تبلیغات آنلاین ، ما هنوز در معرض نمایش هستیم ، اما خارج از شبکه Google است.

در Réunion ، بیشتر رسانه ها فضای خود را مستقیماً به بازار عرضه می کنند ، اما شما می توانید از طریق یک آژانس خرید رسانه یا یک آژانس تبلیغاتی نیز آنها را رزرو کنید.

فیس بوک سرویس تبلیغات خاص خود را ارائه می دهد. به لطف این ویژگی ، شما می توانید صفحه خود را در شبکه اجتماعی برجسته کنید ، اما نه تنها ...

تبلیغات در فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را با توجه به معیارهای مختلف و متنوع هدف قرار دهید:

سرگرمی ها
معیارهای جمعیت شناختی اجتماعی
رفتار کاربر
و غیره.
قالب های تبلیغاتی بسیاری در فیس بوک وجود دارد:

الف) عکس و متن آن
انواع تبلیغات آنلاین

عکس راهی عالی برای جلب توجه کاربران اینترنت است! در صورت شخصی سازی تصاویر ، با برجسته کردن محصولات خود ، سبک خود را تعریف کنید. همه آن را با یک چسباندن جامد همراه کنید و بدست خواهید آورد.

 

ب) ویدئو
ویدئو محبوب ترین قالب آنلاین است. 64٪ از خریداران پس از تماشای فیلم از یک مارک تجاری ، با سفارش آنلاین آماده اقدام هستند. بعلاوه ، یک ویدیوی فیس بوک به طور متوسط ​​135٪ بیشتر از یک عکس دارای قابلیت آلی است.

از فرصت استفاده کنید و به مبارزات تبلیغاتی خود رونق بخشید!

 

ج) چرخ فلک
چرخ و فلک به شما امکان می دهد حداکثر 10 عکس را در یک تبلیغ نشان دهید. مزیت امکان افزودن پیوند به هر عکس است ، که به شما امکان می دهد برای مثال ، یک صفحه محصولات / پیشنهادات از نام تجاری خود را در یک تبلیغ ارائه دهید.

به یاد داشته باشید ، تبلیغات آنلاین لزوماً به معنای انتقال تبلیغات تبلیغاتی شما در اینترنت نیست.
از طریق یوتیوب
 

Youtube (که متعلق به ... Google است) به وضوح یک بردار تأثیر است که نباید بیش از 2 میلیارد کاربر در روز از آن غافل شوید و همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به صورت آنلاین توزیع کنید.

 خوب است بدانید در Youtube ، متوسط ​​دید تبلیغات 95٪ است. بیایید نگاهی به قالب های مختلف تبلیغات موجود بیندازیم:

 
الف) تبلیغات گرافیکی
 

انواع تبلیغات آنلاین
تبلیغات ویدئویی نمایش داده شده معمولاً در سمت راست ویدئویی که مشاهده می کنید و بالاتر از لیست پیشنهادات ویدیویی ظاهر می شوند.

 

ب) اطلاعیه فوق العاده

انواع تبلیغات آنلاین

این تبلیغات بنرهایی هستند که همانطور که نام آنها در قاب پایین ویدیو نشان داده شده است ، نشان داده می شوند.

 

ج) آگهی ویدیویی قابل رد شدن
انواع تبلیغات آنلاین

معمول ترین نوع تبلیغات Youtube: تبلیغات ویدئویی قابل رد شدن توسط کاربران پس از پنج ثانیه قابل چشم پوشی است. معمولاً قبل از فیلم اصلی درج می شوند. سپس از پیش رول صحبت می کنیم.

 

د) آگهی ویدیویی غیرقابل رد شدن
انواع تبلیغات آنلاین
کاربران اینترنت ابتدا باید تبلیغات ویدئویی غیرقابل رد شدن شما را قبل از تماشای فیلم های شما مشاهده کنند. اما مدت زمان این تبلیغات ویدئویی از 30 ثانیه بیشتر نیست.

مراقب باشید ، ما به شما هشدار می دهیم ، این می تواند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشد ... و از نظر درک نام تجاری می تواند اثر ضد تولید داشته باشد.

 

ه) آگهی بامپر
کاربران اینترنت ابتدا باید قبل از تماشای فیلم ، تبلیغات ویدئویی غیرقابل رد شدن شما را حداکثر تا شش ثانیه مشاهده کنند. در فرانسه ، 66٪ از فعالیت های اندازه گیری شده Bumper منجر به افزایش آگاهی از برند 14٪ شد.

 

4. از طریق تبلیغات Linkedin
آرم Linkedin.png

 Linkedin بهترین شبکه اجتماعی حرفه ای است. اگر B2B انجام دهید ، این شبکه مناسب شماست! تبلیغات در Linkedin 3 شکل دارد:

الف) محتوای حمایت شده
 

Linkedin به شما امکان می دهد در اخبار خبرهای احتمالی خود ظاهر شوید. پس از تعریف اهداف خود با تعیین معیارهای مختلف (جمعیتی ، موقعیت ها ، سطح سلسله مراتبی و غیره) ، تبلیغات شما به طور طبیعی در خبرخوان کاربران مورد نظر ظاهر می شود.

 
ب) تبلیغات توسط آگهی متنی

 

مانند Google Adwords ، می توانید یک تبلیغ متنی را در چندین مکان قرار دهید. این تبلیغ فقط می تواند حاوی متن یا درج نمایشگر باشد:

 
ج) ایمیل حمایت شده
ایمیل های اسپانسر شده به شما امکان می دهد مستقیماً در صندوق پستی Linkedin خود برای یک عضو پیام خصوصی ارسال کنید. کاربر فقط در صورت ورود به سیستم پیام را دریافت می کند ، بنابراین نرخ تحویل بالا را تضمین می کند.

 

5. از طریق اینستاگرام
اینستاگرام با تقریباً 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه به یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده است. شبکه اشتراک عکس همچنین در مسیر خرید کاربران اینترنت تأثیرگذار است زیرا 80٪ "instagramers" نشان می دهد که آنها به لطف Instagram به راحتی تصمیم به خرید محصول یا خدمات می گیرند.

 
  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مریم احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی