digitalagency00

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما این عادت را دارید که از طریق آژانس خود یا مستقیماً برنامه های تبلیغاتی ، بنرها و سایر خریدهای کلمات کلیدی خود را برنامه ریزی کنید. و حتی اگر آن را انکار کنید ، گاهی اوقات کمپین تبلیغاتی 4 * 3 خود را در Google و Facebook تطبیق داده یا رد کرده اید. اما آیا شما انواع مختلف تبلیغات آنلاین را که در دسترس شما است می شناسید؟ در این مقاله ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در Reunion به بررسی مناسب ترین راه حل های امروز بپردازید.

از طریق گوگل
الف) خرید کلمات کلیدی / پیوندهای حامی
 

برای شروع ، بیایید Google AdWords ، بستر تبلیغاتی Google را معرفی کنیم. خرید کلمات کلیدی تحت AdWords مربوط به تبلیغات مختلفی است که در هنگام جستجوی Google نشان داده می شود.

شما آن پیوندهای معروف را می شناسید که در بالای صفحه نتایج یا بعضی اوقات در سمت راست ظاهر می شوند. این پیوندهای تجاری به طور کلی توسط یک یادداشت مشخص "Advert" قابل شناسایی هستند:

نوع تبلیغ google

آیا شما یک آژانس مسافرتی در Reunion هستید که اقامت در سیشل را ارائه می دهد؟ تصور کنید که برای هر کاربر اینترنتی که "آژانس مسافرتی سیچل reunion" را تایپ می کند ، پیوندی با حمایت مالی ظاهر می شود و مستقیماً به صفحه رزرو شما اشاره می کند تا این کاربر اینترنت را به یک چشم انداز تبدیل کند. این "تاکتیکی" باقی می ماند اما بسیار مفید است ، نه؟

یادداشت سردبیر: برای هر جستجوی شامل یک کلمه کلیدی خاص ، یک حراج به طور خودکار بین تمام تبلیغ کنندگان این کلمه کلیدی خاص فعال می شود و بهترین (بسته به حداکثر قیمت سرمایه گذاری شده توسط تبلیغ کننده و نمره کیفیت آن که توسط Google تعیین شده است) برنده خواهد شد. پس از آن تبلیغ کننده برنده مشاهده می کند لینک حمایت شده خود در موقعیت اول ظاهر می شود. مراقب باشید ، بسته به بخش ، قیمت ها می توانند به سرعت افزایش پیدا کنند!

 

ب) نمایشگر

این نوع تبلیغات آنلاین است که بیشتر اوقات از آن استفاده می کنید. آنها به صورت نمایش در سایت های شریک Google ظاهر می شوند.

علاوه بر این ، این صفحه نمایش 13 درصد در سال 2019 با نرخ 24 درصد از سهم بازار (659 میلیون یورو) افزایش دارد.

هنگام صحبت در مورد تبلیغات آنلاین ، اصطلاح "نمایش" اغلب ذکر می شود. ترجمه دقیق فرانسوی آن "ارسال" است که فضای تبلیغاتی در اینترنت است. این شامل عناصر بصری ، گرافیکی یا ویدئویی: بنر ، ویدئو ، GIF و غیره است.

توجه داشته باشید که صفحه نمایش با افزایش قدرت "برنامه ریزی" به شدت مشخص می شود. اون چیه؟ تبلیغات برنامه ای ، خرید فضای تبلیغاتی به صورت خودکار است.

در سه ماهه اول سال 2019 ، برنامه نویسی برای اولین بار در تاریخ (282 میلیون نفر) نیمی از درآمد نمایشگر را نشان می دهد که 21 درصد نسبت به سال 2018 افزایش دارد. این بیشتر به دلیل افزایش نمایشگر تلفن همراه است (برنامه ریزی با 71 درصد) + 30٪ و نمایش فیلم (با برنامه 67٪) 23٪ + (منبع).

نمایش برنامه ای همچنان در حال رشد است ، به طوری که در بازار نمایشگر به یک قاعده تبدیل می شود.
 

تبلیغات نمایشی شما به 2 روش پخش می شود:

1. بسته به محتوا ، زمینه و موضوع در یک سایت ظاهر می شود. موتور جستجو مطابق با آگهی شما صفحات محتوای شرکای خود را جستجو می کند و درباره توزیع در سایت های مربوطه تصمیم می گیرد. به این متناوب یا پیوند متنی گفته می شود.


2. شما قبلاً با تعیین معیارهای هدف گذاری ، سایتهایی را که می خواهید در آنها ظاهر شوند ، هدف قرار داده اید.

 
وب سایت هایی نیز وجود دارند که خودشان فضای تبلیغاتی خود را به بازار عرضه می کنند. سپس باید مستقیماً در تماس باشید یا آژانس کاری را که از همه چیز برای شما مراقبت می کند ، استفاده کنید. از نظر نوع تبلیغات آنلاین ، ما هنوز در معرض نمایش هستیم ، اما خارج از شبکه Google است.

در Réunion ، بیشتر رسانه ها فضای خود را مستقیماً به بازار عرضه می کنند ، اما شما می توانید از طریق یک آژانس خرید رسانه یا یک آژانس تبلیغاتی نیز آنها را رزرو کنید.

فیس بوک سرویس تبلیغات خاص خود را ارائه می دهد. به لطف این ویژگی ، شما می توانید صفحه خود را در شبکه اجتماعی برجسته کنید ، اما نه تنها ...

تبلیغات در فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را با توجه به معیارهای مختلف و متنوع هدف قرار دهید:

سرگرمی ها
معیارهای جمعیت شناختی اجتماعی
رفتار کاربر
و غیره.
قالب های تبلیغاتی بسیاری در فیس بوک وجود دارد:

الف) عکس و متن آن
انواع تبلیغات آنلاین

عکس راهی عالی برای جلب توجه کاربران اینترنت است! در صورت شخصی سازی تصاویر ، با برجسته کردن محصولات خود ، سبک خود را تعریف کنید. همه آن را با یک چسباندن جامد همراه کنید و بدست خواهید آورد.

 

ب) ویدئو
ویدئو محبوب ترین قالب آنلاین است. 64٪ از خریداران پس از تماشای فیلم از یک مارک تجاری ، با سفارش آنلاین آماده اقدام هستند. بعلاوه ، یک ویدیوی فیس بوک به طور متوسط ​​135٪ بیشتر از یک عکس دارای قابلیت آلی است.

از فرصت استفاده کنید و به مبارزات تبلیغاتی خود رونق بخشید!

 

ج) چرخ فلک
چرخ و فلک به شما امکان می دهد حداکثر 10 عکس را در یک تبلیغ نشان دهید. مزیت امکان افزودن پیوند به هر عکس است ، که به شما امکان می دهد برای مثال ، یک صفحه محصولات / پیشنهادات از نام تجاری خود را در یک تبلیغ ارائه دهید.

به یاد داشته باشید ، تبلیغات آنلاین لزوماً به معنای انتقال تبلیغات تبلیغاتی شما در اینترنت نیست.
از طریق یوتیوب
 

Youtube (که متعلق به ... Google است) به وضوح یک بردار تأثیر است که نباید بیش از 2 میلیارد کاربر در روز از آن غافل شوید و همچنین به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به صورت آنلاین توزیع کنید.

 خوب است بدانید در Youtube ، متوسط ​​دید تبلیغات 95٪ است. بیایید نگاهی به قالب های مختلف تبلیغات موجود بیندازیم:

 
الف) تبلیغات گرافیکی
 

انواع تبلیغات آنلاین
تبلیغات ویدئویی نمایش داده شده معمولاً در سمت راست ویدئویی که مشاهده می کنید و بالاتر از لیست پیشنهادات ویدیویی ظاهر می شوند.

 

ب) اطلاعیه فوق العاده

انواع تبلیغات آنلاین

این تبلیغات بنرهایی هستند که همانطور که نام آنها در قاب پایین ویدیو نشان داده شده است ، نشان داده می شوند.

 

ج) آگهی ویدیویی قابل رد شدن
انواع تبلیغات آنلاین

معمول ترین نوع تبلیغات Youtube: تبلیغات ویدئویی قابل رد شدن توسط کاربران پس از پنج ثانیه قابل چشم پوشی است. معمولاً قبل از فیلم اصلی درج می شوند. سپس از پیش رول صحبت می کنیم.

 

د) آگهی ویدیویی غیرقابل رد شدن
انواع تبلیغات آنلاین
کاربران اینترنت ابتدا باید تبلیغات ویدئویی غیرقابل رد شدن شما را قبل از تماشای فیلم های شما مشاهده کنند. اما مدت زمان این تبلیغات ویدئویی از 30 ثانیه بیشتر نیست.

مراقب باشید ، ما به شما هشدار می دهیم ، این می تواند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشد ... و از نظر درک نام تجاری می تواند اثر ضد تولید داشته باشد.

 

ه) آگهی بامپر
کاربران اینترنت ابتدا باید قبل از تماشای فیلم ، تبلیغات ویدئویی غیرقابل رد شدن شما را حداکثر تا شش ثانیه مشاهده کنند. در فرانسه ، 66٪ از فعالیت های اندازه گیری شده Bumper منجر به افزایش آگاهی از برند 14٪ شد.

 

4. از طریق تبلیغات Linkedin
آرم Linkedin.png

 Linkedin بهترین شبکه اجتماعی حرفه ای است. اگر B2B انجام دهید ، این شبکه مناسب شماست! تبلیغات در Linkedin 3 شکل دارد:

الف) محتوای حمایت شده
 

Linkedin به شما امکان می دهد در اخبار خبرهای احتمالی خود ظاهر شوید. پس از تعریف اهداف خود با تعیین معیارهای مختلف (جمعیتی ، موقعیت ها ، سطح سلسله مراتبی و غیره) ، تبلیغات شما به طور طبیعی در خبرخوان کاربران مورد نظر ظاهر می شود.

 
ب) تبلیغات توسط آگهی متنی

 

مانند Google Adwords ، می توانید یک تبلیغ متنی را در چندین مکان قرار دهید. این تبلیغ فقط می تواند حاوی متن یا درج نمایشگر باشد:

 
ج) ایمیل حمایت شده
ایمیل های اسپانسر شده به شما امکان می دهد مستقیماً در صندوق پستی Linkedin خود برای یک عضو پیام خصوصی ارسال کنید. کاربر فقط در صورت ورود به سیستم پیام را دریافت می کند ، بنابراین نرخ تحویل بالا را تضمین می کند.

 

5. از طریق اینستاگرام
اینستاگرام با تقریباً 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه به یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده است. شبکه اشتراک عکس همچنین در مسیر خرید کاربران اینترنت تأثیرگذار است زیرا 80٪ "instagramers" نشان می دهد که آنها به لطف Instagram به راحتی تصمیم به خرید محصول یا خدمات می گیرند.

 
  • مریم احمدی
  • ۰
  • ۰

جامعه خود را با اینستاگرام رشد دهید
یکی از مهمترین جنبه های وبلاگ نویس و خالق بودن این است که همیشه مخاطبان خود را افزایش دهیم. اینستاگرام مکانی عالی برای جذب افراد بیشتر به قبیله شما است و روش های زیادی برای این کار وجود دارد

برای یافتن قبیله خود از هشتگ استفاده کنید
جوامع یک روش عالی برای جوانه زدن به صورت آلی در اینستاگرام دارند. با هشتگ های مناسب می توانید گروه هایی از افراد همفکر را برای هر جای خاص پیدا کنید.

با شناسایی رهبران فکر و تأثیرگذار در جای خود شروع کنید و پست های آنها را بررسی کنید تا ببینید از هشتگهایی استفاده می کنند. در برخی از آن هشتگ ها در اینستاگرام جستجو کنید و ببینید برای یافتن هشتگ های بیشتر چه نتیجه ای می گیرید.

غالباً 9 نتیجه برتر برای هشتگ مشخص ، حساب های معروف در آن مکان را نشان می دهد. از این هشتگ ها برای ارتباط با دیگران استفاده کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید تا افراد همفکر شما را پیدا کنند. همچنین می توانید از این هشتگ ها برای بیرون رفتن و تعامل با دیگران که علاقه های مشابه شما دارند استفاده کنید.

هشتگ های انجمن اینستاگرام

اصول هشتگ
هنگامی که شناسایی هشتگ هایی را شروع می کنید که به شما امکان می دهند در مکالمه های اطراف خود شرکت کنید ، می توانید با استفاده از آنها در حساب شخصی خود استراتژیک تر شوید.

در مورد هشتگ ها باید چند نکته اساسی را بدانید:

برای هر پست می توانید حداکثر 30 استفاده کنید. هرچه از هشتگ های بیشتری استفاده کنید ، فرصت های بیشتری برای یافتن پیدا می کنید! می توانید گروه های هشتگ خود را در انتهای زیرنویس های خود قرار دهید یا می توانید آنها را پس از زیرنویس در یک نظر جایگذاری کنید. آنها در هر مکان کار خواهند کرد ، به شرطی که بلافاصله پس از ارسال آنها را در صورت قرار دادن در یک نظر قرار دهید.
مشخص کنید مهمترین نکته ای که باید هنگام انتخاب هشتگهایی که باید در هر پست استفاده کنید ، در نظر گرفته شود ، ارتباط با آنهاست. هشتگهایی که حاوی 2-3 کلمه هستند اغلب بیشتر از هشتگهای تک کلمه مورد هدف قرار می گیرند. به تفاوت بین چیزی مثل # لباس و # لباس زنانه فکر کنید. همه لباس می پوشند ، اما هشتگ # لباس زنانه بازدیدکنندگانی را به دنبال خواهد داشت که به طور خاص به دنبال آنچه شما می خواهید ارائه دهید.
برگه Explore
Instagram Explorer: بازاریابی در Instagram

هنگامی که در تب Explore اینستاگرام هستید ، مجموعه ای از مواردی که اینستاگرام معتقد است به شما علاقه مند می شوند به شما نشان داده می شود. آنچه در اینجا مشاهده می کنید توسط الگوریتم تعیین می شود ، اما اینستاگرام اغلب حساب هایی را به شما نشان می دهد که مشابه سایر حساب هایی است که دنبال می کنید ، توسط چندین نفر از دوستان خود دنبال می شود ، یا عکسهایی داشته باشید که معمولاً آنها را دوست دارید یا درباره آنها نظر می دهید.

بنابراین ، اگرچه نمی توانید کنترل کنید که فید Explore از چه کسانی نمایش داده می شود ، اما می توانیم از آنچه می بینیم درس بگیریم. تعامل با افراد مناسب در اینستاگرام مهم است!

مردم اغلب از من س askال می کنند که چرا باید با دیگران در جایگاه خاص خود و یا "رقبای" خود درک کنند ، و به همین دلیل است. علاوه بر یافتن دوستان و دوستان جدید برای حمایت از شما ، همچنین می تواند به شما کمک کند توسط افرادی که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شوید.

فکر کردن در خارج از اینستاگرام
در حالی که این مقاله به چگونگی رشد تجارت خود با اینستاگرام متمرکز شده است ، اگر به راه های خارج از برنامه برای استفاده از مخاطبان خود نیز فکر نکنید ، اشتباه خواهد بود. در اینجا دو روش سریع برای انجام این کار وجود دارد:

برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از ترافیک وب سایتی که قبلاً دریافت کرده اید استفاده کنید. بسیاری از سیستم های محبوب مدیریت محتوای وب سایت مانند WordPress ، Shopify و Squarespace پلاگین ها ، بلوک ها یا ماژول های ساده ای را ارائه می دهند که اتصال حساب Instagram شما با وب سایت شما را آسان می کند. شما می توانید این دو را با هم ادغام کنید یا با نمایش برجسته خوراک اینستاگرام خود در وب سایت خود و یا در واقع ساخت خوراک اینستاگرام خود با برچسب های محصول.

کانالهای دیگر خود را بررسی کنید. برای تبلیغ حساب خود از کانال های رسانه های اجتماعی دیگر خود ، لیست ایمیل خود ، بسته بندی محصول ، کارت ویزیت و هر چیز دیگری که فکر می کنید استفاده کنید.

ایجاد محتوای نوشتاری اینستاگرام
در حالی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، کلمات شما نیز به همان اندازه مهم هستند! در زیر می توانید راهنمایی در مورد اینکه چه چیزی نشان دهید ، چه چیزی بگویید و چگونه بگویید!

داستان خود را بگویید
از 5 W برای ایده های محتوایی استفاده کنید: چه کسی ، چه چیزی ، چه زمانی ، کجا و چرا؟ به نظر می رسد این یک کلاس مقدمه ای برای روزنامه نگاری یا کلاس نوشتن خلاقانه باشد ، اما صادقانه بگویم ، این س questionsالات می تواند به شما کمک کند تا قوس های داستانی عالی درباره خود و نام تجاری خود ایجاد کنید. مثلا:

چه کسی: چه کسی بزرگترین حامی شما در تجارت شما بوده است؟ چه کسی به شما الهام می کند؟ با کی کار می کنی؟ به کی خدمت می کنی؟
چه: برخی موانع برطرف شده است؟ چه چیزی را می خوانید یا گوش می دهید؟ برنده های اخیر شما چیست؟
چه موقع: چه زمانی بهترین کار خود را انجام می دهید؟ چه موقع جشن می گیرید؟ چه موقع استراحت می کنید؟
کجا: در کجا کار می کنید ، خواب می بینید ، فکر می کنید یا شارژ می کنید؟ از کجا الهام می گیرید؟
چرا: چرا کار خود را شروع کردید؟ چرا کارها را به روش خاصی انجام می دهید؟
اینها فقط باعث خراش سطح تمام س questionsالات "W" می شوند که می توانید برای مخاطبان خود پاسخ دهید. به یاد داشته باشید که محتوای اینستاگرام تماماً این است که قبیله خود را در سفر با خود ببرید و این س questionsالات می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

انجام: در حال حاضر به چه "W" می توانید پاسخ دهید؟ یکی را انتخاب کنید که احساس دوباره کند 

امروز به شما فرصت می دهد و همین حالا 5 دقیقه وقت بگذارید و یک پست ایجاد کنید.
تکرار دوست شماست
تکرار یک بازی شرم آور نیست! داشتن نوعی ویژگی هفتگی که می توانید هر هفته در یک روز انجام دهید روشی عالی برای از بین بردن فشار است که همیشه مجبور به ارائه ایده های جدید هستید.

دوست من ، سوزی (gurlgonegreen) یک ویژگی #TuneTuneup دارد که در آن نوعی نقل قول ، احساسات یا لحظه قابل گفتن بامزه است. آرایش های او بسیار قابل قبول است زیرا اغلب اوقات کمی درک در مورد شوخ طبعی وی یا مکان احساسی او در زندگی را فراهم می کند. مخاطبانش اینها را دوست دارند و انتظارشان را می کشند.

هر سه شنبه در Stories من "Instagram Tip Tuesday" دارم ، که در آن 4-6 بخش ویدیویی را توضیح می دهم که نکته یا استراتژی اینستاگرام را توضیح می دهند. در حالی که من اغلب نکات مربوط به اینستاگرام را در مورد خبر اصلی خود نیز به اشتراک می گذارم ، مخاطبان من دوست دارند که بتوانم موارد "رو در رو" را در Stories خود توضیح دهم. بعضی اوقات به جای توصیف خسته کننده مراحل با کلمه نوشتاری ، توضیح کلامی م effectiveثرتر است.

انجام: با چند ایده از محتوای هفتگی ثابت که می توانید برای مخاطبان خود ایجاد کنید ، ایده بگیرید. آیا دستور العمل های سریع ، فضای کار الهام بخش یا افکار کافی شاپ است؟ فقط به چیزی فکر کنید که مخاطبان شما هر هفته دوست دارند آن را چک کنند و شروع به ارسال مطلب می کنند.
برنامه ریزی شبکه خود را
شبکه محتوای اینستاگرام
برای برخی ، ایجاد تصاویر زیبا که با هم کار می کنند و به طور یکپارچه در کنار هم قرار می گیرند به راحتی حاصل می شود. اما برای افراد کم بینا ، می تواند یک شروع کننده نباشد.

در حالی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، شما می توانید فشار را برای کامل بودن از بین ببرید. داشتن یک طرح رنگی محدود یا الگویی که به راحتی قابل تکرار است ، ساده ترین راه برای شروع کار با یک موضوع انسجام بصری در اینستاگرام است.

دوست من سوزی (gurlgonegreen) را به خاطر می آورید؟ او فقط چند گزینه پس زمینه دارد که اکثر عکسهای خود را در آن می گیرد ، که باعث ایجاد یک نگاه منسجم و مضمون شده می شود.

مثال دیگر کت والترز (katwalters_ @) است که باز هم تعداد انگشت شماری از عناصر را دارد که در حساب خود تکرار می کند. او از پالت رنگی محدود صورتی ، سفید ، آبی روشن و مشکی استفاده می کند و عناصر گل ، تصاویر خودش و نقل قول ها را می چرخاند.

انجام: لیست کوتاهی از رنگها یا عناصری را که می خواهید در فید خود قرار دهید تهیه کنید و به آنها بچسبانید. لازم نیست پیچیده باشد!
استفاده از محتوای اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود
هنگامی که جریان و ریتم محتوای خود را ایجاد کردید ، آماده اید که مسائل را به سطح بعدی برسانید و رشد خود را تسریع کنید. بهترین راه برای رونق کسب و کار با محتوای اینستاگرام سرمایه گذاری در مواردی مانند تبلیغات اینستاگرام ، جایگزینی و حمایت مالی با حقوق و کار با تأثیرگذارها یا تکرارهای تجاری است.

تبلیغات اینستاگرام
من در تبلیغات اینستاگرام موفقیت زیادی کسب کردم. می توانید تصاویر را با استفاده از یک تصویر یا فیلم در فید اصلی قرار دهید ، یا می توانید در Stories تبلیغ کنید.

مطالب اسپانسر اینستاگرام

هنگام انتخاب تصاویر برای خبر اصلی ، به مواردی فکر کنید که مشتری هدف شما دوست دارد در جریان خود ببیند. هنگام تبلیغات در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، توصیه رایج این است که یک تصویر یا گرافیک خنثی و جلب توجه کنید ، اما این تأثیر مشابهی در اینستاگرام ندارد.

افراد بر اساس آنچه از نظر بصری برای آنها جذاب است ، به طور انتخابی تجربه اینستاگرام خود را ارزیابی می کنند ، بنابراین تصاویر شما باید متناسب باشد و همچنین متوقف کننده پیمایش باشد.

هنگام تبلیغات در Stories ، من یا با تصاویر زیبا و همپوشانی متن بسیار ساده ، یا با فیلم های ناخوشایند خودم (یا مشتریان) که توضیحات 15 ثانیه ای درباره تبلیغات را داده ام ، موفقیت زیادی کسب کرده ام.

از حسابهای ویژگی استفاده کنید
حساب های بسیاری در اینستاگرام وجود دارد که برای تبلیغ حساب های دیگر به مخاطبان خاص وجود دارد. یکی از راه های حضور در مقابل مخاطبان ایده آل خود حضور در یکی از این حساب های ویژگی است که گاهی اوقات "صفحات فریاد" نیز نامیده می شود.

برخی از حساب های ویژگی با پرداخت هزینه ناچیزی محل فروش را می فروشند و برخی دوست دارند با جستجوی هشتگی که از شما می خواهند استفاده کنید ، به دقت افرادی را که به اشتراک می گذارند تصحیح کنید. به عنوان مثال ، این مورد به ویژه در فضای دست ساز محبوب است که در آن حساب هایی مانند Craftsposure و Handmade Curator از مردم می خواهند در ازای فرصتی برای معرفی شدن ، از هشتگ های خود استفاده کنند.

کار با نمایندگان و تأثیرگذارهای تجاری
ایده دیگر برای رشد نام تجاری و یافتن مشتری جدید ، کار با نمایندگان و یا تأثیرگذارهای تجاری است.

عنوان "اینفلوئنسر" تا حدودی گسترده و عمومی است ، اما هر کسی که دارای مخاطب قابل توجه و درگیر باشد می تواند یک تأثیرگذار در نظر گرفته شود. گرچه این تأثیرگذارها باید رابطه پولی با شما را فاش کنند ، آنها از توجه و اعتماد پیروان خود برخوردار هستند ، بنابراین بررسی ها و توصیه های آنها وزن زیادی دارد.

بسته به ویژگی و مخاطب خود ، ممکن است بتوانید یک یا چند "طرفدار فوق العاده" را شناسایی کنید که می توانند به عنوان تکرارهای تجاری برای شما کار کنند. تکرارهای تجاری معمولاً یک برند را در ازای تخفیف یا کالای رایگان تبلیغ می کنند و شامل مسئولیت هایی از جمله نیاز به ذکر و تبلیغ نام تجاری شما برای چند بار در یک بازه زمانی مشخص هستند.

برای شروع رشد خود کدام یک از این استراتژی ها را اجرا می کنید

  • مریم احمدی